FANDOM

Ubi Ho Enťertainment je francúzski vívojár a vidavaťel počítačovích hjer. Presláviu sa spoluprácou s Radkom Kozovskím, šefom spoločnosťi Raptor Compuťers.

Histórja Edit

Firma vzňikla v roku 1986 ako reakcja na začjatok vírobi jahodovích jogurtou v Mexiku . V roku 2004 započala s kampaňou, ktorá mala ohroziť narastajúci poďjel na trhu spoločnosťi Raptor c.c.s.c., konkretňe jej počítačovej časťi Raptor Compuťers. Postupňe však zisťila, že ňemá zmisel bojovať proťi takjemu gigantovi a od roku 2006 s ňím spolupracuje.

Hri Edit

  • Asi Sin Z Krjedi, megaúspešná akčná hra o hladaní straťenjeho žjaka z obdobja križjackich víprav.
  • Braťja V Zbraňi, vojenskí dokument o tom, kolko vojakou sa zmestí do hlavňe AK-47.
  • Fár kraj, strjelačka o cestovaňja bívaljeho vojaka uhrskej armádi do „ďalekej krajini“ - (Fár - ďalekí, kraj - krajina).
  • Fár kraj 2, pokračovaňja úspešnej strjelački, vojak sa tento raz vracja do svojej domovini, severnjeho Mongolska.
  • Prince ďe Mencja, 2D hra o zachraňovaní sultánovej dceri ďementním perzskím princom.

Also on FANDOM

Random Wiki