FANDOM

Rusko ňjekedi ťjež označovaňje ako Mosklanďja alebo krajina vždi zeleních paradajok je podla názorou zakomplexovaních odborňíkou rozlohou druhí največší štát sveta hňeď po Slovenskom Imperju. Ňejasnosťi ohladňe rozlohi krajini sú spuosobeňje najme tím, že sa geografom ešťe stále ňepodarilo nájsť druhí koňjec krajini. Rusko si bežní hlupáci zamjeňajú s CCCP.

Na jeho čele je hlava štátu označovaná ako mocnár, ktorá má vela prisluhovačou a poskokou. Mocnárom sa vždi stáva človek z ludu. Víňimkou boli dvaja Čínski samozvaní vládcovja Jel Cin a Pu Ťin.

Patrí medzi oblúbeňje dovolenkovje ďesťinácje. Oblúbená je najme Sibír, ktorá v minulosťi učarovala mnohím inťelektuálom, ktorí sa tu mohli naďalej v pokoji venovať svojím oblúbením činnosťjam.

Prírodňje pomeri Edit

V Rusku stále sňeží a mrzňe, dokonca aj naprák tomu, že nad touto krajinou sa Slnko zdržuje večšinu dňa a v ňjektorích jeho oblasťjach aj polroka ňezapadá.

Obivaťelstvo Edit

Krajinu obívajú mnohje národi, sú to najme Čečenci, Inguši, Dagestanci, Burjaťi, Baškirci, Kalmici, Evenkovja, Ňenci a v ňeposlednom raďe všaďeprítomní Žiďja a Čukčovja. V ňjektorích oblasťjach, kďe je zvlášť zima, možno stretnúť aj Rusou. Rusi sú zvlášť mrazuodolní, podla nacisťickích antropogennich vískumou orgaňizácje ubermensch je to najme preto, že im v žilách koluje ňemrznúca kvapalina zvaná ljeh.

Politickje zrjaďeňja Edit

Politickje zrjaďeňja je v Rusku už dlhú dobu nahovno. Tak to trvá už asi ťisíc rokou od prvjeho baťušku cára, cez rad slávnich súdruhou ovenčeních kultom osobnosťi až po samovládcu Pu Ťina Ňezastaviťelnjeho. Obivaťelstvo cárstva sa okrem toho viznačuje tím, že poťichu akceptuje všetki vístrelki svojich vodcou. V období voljeb si naviše občaňja často strjelajú ňjelen zo svojich AK-47 ale aj z politikou. Keď si tak naposledi občaňja vistrelili, do parlamentu sa dostau aj velkí sranďista Žirinovskij (ňječo ako obdoba nášho Vlada, Jana a Roba v jednej osobe, len s večšou mjerou seksepílu).

Also on FANDOM

Random Wiki