FANDOM

Jimmi prezívaní aj Heker, Hurikán či Čmuha je známi IT ťechňik, ťesťer, informaťik, správca počítačovích sjetí, maťemaťik, fizik, astrochemik, posol OSN, bívalí rjaďiťel firmi NO-Kja a samozrejme aj humorista a glosátor.

Základná charakťerisťika Edit

Merja ňječo cez 150cm, pričom jeho váha ňepresahuje 100kg. Jeho pravú tvár ešťe ňikdo ňikdi ňeviďeu, pretože si ju praviďelňe mení vo svojom vlastnoručňe vitvorenom programe JimmiFace eďitor pro v1.4. Rád nosí polorozopnutú košelu a na krku ako správni IT ťechňik 32MB USB Klúč. Je oblúbencom Jančiho, s ktorím si rád vipije v ňjektorom z tunajších pubou - bíva v pupku sveta, v Prešporku. Jeho najverňejším kamarátom je opica, ktorú nosí stále so sebou. Naprák jeho mjernej závislosťi na alkoholickích nápojoch sa jeho "opilosť" ňijako víznamňe ňeprejavuje, ak ňeberjeme do úvahi zvíšenú agresivitu, menšje ťiki pri chuodzi a klepaňja prstou. Jeho oblúbenou rozhlasovou staňicou je Ráďio Jerevan. Vihrau aj súťaž pijak roka 2007, na čo je patričňe hrdí. Presláviu sa vírokom "Si múdri jak Ráďio Jerevan.".

Fakti Edit

  • Jimmi dokáže opraviť počítač so zavjazanimí očamí aj rukamí.
  • Jimmi dokáže zavíriť vírus.
  • Jimmi založiu na ruoznich fórach 3546323 diskusii ohladom opravi jeho Windowsu .
  • Jimmi vitvoriu aj svetoznámi vírus Horskí kuoň .
Jimmipainťer

Jimmiho program Jimmipainťer.

Kariera Edit

Jimmi vitvoriu program Jimmipainťer. Tento program je určení iba pre profesionálnich grafikou. Obsahuje ňječo cez 15000 funkcií vrátaňe alkohou ťesťeru.

Jimmi vitvoriu aj ďalší program, v ktorom si muože zmeňiť svoju tvár a ostať tak v anonimiťe. Viužíva ho velmi často, ťeraz pracuje na novej versii, kďe buďe muocť si zmeňiť aj DNA a dokonca aj hlas. Funguje to tak, že vitvorenú tvár si uloží vo formáťe .JFEX (JimmiFaceEďitorX) a následňe vloží do svojho USB , potom si USB zavesí na krk, kďe sa pomocou jeho špecijálnich schopností súbor .JFEX preňesje do mozgu. Tam vzňikňe chemická a elektoňická reakcja, čo má za následok vigeňerovaňja novej tváre (a to všetko bez plasťickích operácii). Muože sa stať, že ňjekedi mu z tváre vipadňe textúra a muožeme ho viďeť ako celjeho bjeleho alebo čjerňeho. Toto je raritní screenshot tohto programu:

Maker2

Svetoznámi heker Jimmi sa dokázau heknúť aj do známeho vihladávača googel. Na 0,84 sekundi zmeňiu logo google na svoje meno. Exkluzívni screenshoot :

JimmI

Za jeho kvalitňje službi sa dostau aj do Raptoru, kďe ho s nadšeňím hňeď prijali. Od roku 2010 šefuje americkej pobočke Raptor Compuťers.

Oceňeňja Edit

V roku 2009 získau Jimmi oceňeňja pre najlepšjeho hack-crackera sveta, konkretňe druhje mjesto, keď ho v ankeťe predsťihou iba zástupca geňerálňeho rjaďiťela Raptoru a šef Raptor Compuťers Radko Kozovskí.

Also on FANDOM

Random Wiki