FANDOM

Asi Sin Z Krjedi (ňjekedi ňesprávňe aj Assasins Creed je akčná počítačová hra, ktorá vzňikla ako spolupráca firjem Ubi Ho a Raptor Compuťers. Bola vidaná v roku 2005 P.V.T..

Príbeh Edit

Ďej sa odohráva v roku 2020, kďe sa chlapík pracujúci v JRD Sátoraljaujheli (je to však Slovák) dostaňe do skladu kukurice, v ktorom nájďe stroj času, s ktorím sa dostaňe do minulosťi, presňejšje do roku 1190 P.V.T..

Zaveďe ho to do Sveťej Zeme, kďe v tom čase zúri III. križjacka víprava. Abi zapadou, v ďeďinke Massada v Hašišinskích horách sa zamestná ako ďeďinskí učiťel. Jednjeho dňa príďe skoro ráno do školi a zistí, že na tabuli je napísaňje slovo sin! Ale aňi za svet ňevje odhaliť, akím predmetom je sin napísaní. Preto sa vidáva pátrať po ruoznich mestách (Jeruzalem, Damask, Arsuf...) a stále mu ňikdo ňevje poraďiť. Vždi, keď mu volakdo ňeporadí, Altair, ako sa hlavní hrďina volá, ho zabije. Najskuor rukamí, ňeskuor díkou, vrhacou díkou a mečom. Jeho púť nakoňjec skončí v Akkre, kďe zájďe za visokopostavením (až vo víške 12,5 metra!) ťemplárom, Róbertkom ďe Šablom. Ten mu prezradí, že slovo sin je napísaňje asi krjedou. Nakoňjec mu odovzdá kus krjedi. Akonáhle sa ho Altair dotkňe, je ťeleportovaní naspeť do svojho JRD. Tím hra končí.

Ďistribúcja Edit

Ďistribúcju zabezpečuje Rexpress a Big Huge Games. Hra bola vidaná v USA 19. 8. 2007, na Slovensku a v celej Európe okrem Uhrska 25. 9. 2007 a v Mongolsku včera.

Also on FANDOM

Random Wiki